Vi hos AKY har som visjon å gi den beste kundeservicen og være til stede for kunden både fysisk og på nett!

Retur og bytte

Retur

Ved retur av varer som er riktig levert til kunde som ikke går under Angrerettloven, skal returen godkjennes av AKY.

Fraktkostnader blir ikke kreditert.

Retur kan også gjøres i fysisk butikk.

Salgsvarer kan ikke byttes / returneres.

Ønsker du å returnere en vare?

Slik gjør du:

1. Gå inn på linken https://www.posten.no/retur/?q=21returAKY
2. Fyll ut felt med navn og adresse
3. Skriv inn ditt ordrenummer under “referanse”
4. Trykk på knappen “Lag returetikett”
5. Skriv ut lappen og fest den godt på pakken du skal returnere

Varene du returnerer skal være i samme tilstand som da du mottok den, og returen må skje innen 14 dager etter du mottok varene. Husk å lukke pakken/posen godt med ekstra tape slik at ikke varene bli ødelagt under sending.
Vi gjør deg obs på at pakken må leveres til Posten/Bring, og ikke f.eks. Post Nord. Du kan også legge den i en rød, offentlig postkasse dersom du får plass. Beløpet vil bli refundert når vi mottar returen. Dersom du har bestilt gjennom klarna må du huske å rapportere varen som “returnert”. Du trenger ikke å betale noe for returen.

Bytte

Salgsvarer kan ikke byttes / returneres.
 

Dersom du ønsker å bytte en vare, gjør slik:

1. Bestill den varen du ønsker å bytte til.
2. Returner den uønskede varen slik som en vanlig retur, men skriv det nye ordrenummeret under på plukklisten du fikk sammen med varene dine.
3. Vi tilbakebetaler for de varene du returnerer så fort vi får den. På denne måten vil du motta varene du ønsker mye fortere.
4. Dersom du har betalt med Klarna må du huske å betale fakturaen for produktene du beholder, og rapportere varen som “returnert” i appen.

Vi gjør deg merksom på at byttede varer skal leveres i samme tilstand som du mottok den, uskadet og i komplett tilstand.

Det er også mulighet å bytte varer i de fysiske butikkene.

Reklamasjon

Hvis det er en mangel/feil med varen har du som kunde reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Det forutsetter at du som kunde gir beskjed til oss innen rimelig tid. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på telefon eller mail, for å videre dokumentere hva som er problemet med varen. Reklamasjon gjelder ikke dersom produktet er brukt unormalt mye, eller vasket feil.

Returadresse:

Aky Ørsta

Vikeøyrane 4

6150 Ørsta